pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony

Autor książki:

Aleksandra Kalisz, Iwona Loewe

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 116 s.
Wymiar: 245x168 mm
EAN: 9788380124141
ISBN: 978-83-8012-414-1
Data: 2024-09-24
20.99 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujęcie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujące się w tym tomie starają się wypełnić lukę w studiach nad dynamicznie rozwijającym się w Polsce dyskursem autopromocyjnym. Wśród autorów znaleźli się językoznawcy, logopedzi, trenerzy biznesu, medioznawcy oraz kulturoznawcy, którzy w swoich tekstach przedstawili zjawisko autopromocji w perspektywie zarówno swoich badań naukowych, jak i doświadczeń zawodowych. Tom adresowany jest zarówno do studentów specjalizacji: dziennikarstwo, komunikacja medialna, komunikacja promocyjna oraz dyskurs publiczny w obrębie studiów humanistycznych, jak i do studentów dziennikarstwa oraz różnych specjalizacji medialnych na Wydziałach Nauk Społecznych oraz Pedagogiczno-Psychologicznych jako doskonałe wzbogacenie wiedzy na temat autopromocji.

Książka "Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony" - Aleksandra Kalisz, Iwona Loewe, (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Książka posiada 116 stron i została wydana w 2015 r. Cena 20.99 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.