Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony
Aleksandra Kalisz, Iwona Loewe
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 116 s. |
Wymiar: | 245x168 mm |
EAN: | 9788380124141 |
ISBN: | 978-83-8012-414-1 |
Data: | 2024-09-24 |
Opis książki:
Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujęcie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujące się w tym tomie starają się wypełnić lukę w studiach nad dynamicznie rozwijającym się w Polsce dyskursem autopromocyjnym. Wśród autorów znaleźli się językoznawcy, logopedzi, trenerzy biznesu, medioznawcy oraz kulturoznawcy, którzy w swoich tekstach przedstawili zjawisko autopromocji w perspektywie zarówno swoich badań naukowych, jak i doświadczeń zawodowych. Tom adresowany jest zarówno do studentów specjalizacji: dziennikarstwo, komunikacja medialna, komunikacja promocyjna oraz dyskurs publiczny w obrębie studiów humanistycznych, jak i do studentów dziennikarstwa oraz różnych specjalizacji medialnych na Wydziałach Nauk Społecznych oraz Pedagogiczno-Psychologicznych jako doskonałe wzbogacenie wiedzy na temat autopromocji.
Książka "Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony" - Aleksandra Kalisz, Iwona Loewe, (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Książka posiada 116 stron i została wydana w 2015 r. Cena 20.99 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.