pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. Tom 2

Autor książki:

Aleksandra Kalisz, red. Ewelina Tyc

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 168 s.
Wymiar: 240x168 mm
EAN: 9788380127678
ISBN: 978-83-8012-767-8
Data: 2023-10-04
20.99 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Autopromocja w przestrzeni publicznej stała się w ostatnich latach niezwykle sprawnym narzędziem działań zmierzających do osiągnięcia określonych celów zarówno przez rozmaite instytucje, jak i same jednostki. Jednak aby móc w sposób właściwy, a więc z określonym skutkiem, wypromować siebie czy wytwory własnego umysłu, należy znać pewne mechanizmy rządzące współczesnym rynkiem. Zbiór przedłożonych artykułów składających się na tom Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś jest próbą ukazania autopromocji jako kategorii żywo obecnej w różnych dziedzinach naszego życia. Interesujące będzie zatem pokazanie różnych technik autopromocyjnych, które śmiało mogą zostać włączone do dobrych praktyk komunikacyjnych. Skoncentrowanie na tym co dawniej ma na celu przybliżenie miejsc w przeszłości, w których owe praktyki były wykorzystywane, dając początek wszelkim obecnie stosowanym mechanizmom. Ujęcie synchroniczne i diachroniczne ma zatem uświadomić czytelnikowi, że autopromocja i autoprezentacja to kategorie, których we współczesnym świecie, tak mocno zanurzonym w kulturze mediów, nie sposób uniknąć. Co więcej, nie można ignorować ich wagi. Należy pogłębiać wiedzę na ich temat, aby stawać się z jednej strony świadomym odbiorcą, z drugiej zaś profesjonalnym i intencjonalnym nadawcą komunikatów autopromocyjnych.

Książka "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. Tom 2" - Aleksandra Kalisz, red. Ewelina Tyc (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Książka posiada 168 stron i została wydana w 2016 r. Cena 20.99 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.