Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. Tom 2
Aleksandra Kalisz, red. Ewelina Tyc
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 168 s. |
Wymiar: | 240x168 mm |
EAN: | 9788380127678 |
ISBN: | 978-83-8012-767-8 |
Data: | 2023-10-04 |
Opis książki:
Autopromocja w przestrzeni publicznej stała się w ostatnich latach niezwykle sprawnym narzędziem działań zmierzających do osiągnięcia określonych celów zarówno przez rozmaite instytucje, jak i same jednostki. Jednak aby móc w sposób właściwy, a więc z określonym skutkiem, wypromować siebie czy wytwory własnego umysłu, należy znać pewne mechanizmy rządzące współczesnym rynkiem. Zbiór przedłożonych artykułów składających się na tom Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś jest próbą ukazania autopromocji jako kategorii żywo obecnej w różnych dziedzinach naszego życia. Interesujące będzie zatem pokazanie różnych technik autopromocyjnych, które śmiało mogą zostać włączone do dobrych praktyk komunikacyjnych. Skoncentrowanie na tym co dawniej ma na celu przybliżenie miejsc w przeszłości, w których owe praktyki były wykorzystywane, dając początek wszelkim obecnie stosowanym mechanizmom. Ujęcie synchroniczne i diachroniczne ma zatem uświadomić czytelnikowi, że autopromocja i autoprezentacja to kategorie, których we współczesnym świecie, tak mocno zanurzonym w kulturze mediów, nie sposób uniknąć. Co więcej, nie można ignorować ich wagi. Należy pogłębiać wiedzę na ich temat, aby stawać się z jednej strony świadomym odbiorcą, z drugiej zaś profesjonalnym i intencjonalnym nadawcą komunikatów autopromocyjnych.
Książka "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. Tom 2" - Aleksandra Kalisz, red. Ewelina Tyc (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Książka posiada 168 stron i została wydana w 2016 r. Cena 20.99 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.