pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dysfunkcjonalne zachowania pracowników

Autor książki:

Joanna Wachowiak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 144 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788376415161
ISBN: 978-83-7641-516-1
Data: 2011-11-23
Cena wydawcy: 33.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Dlaczego pracownicy działają na szkodę pracodawcy? Dlaczego kradną, dokonują aktów sabotażu, wandalizmu, prześladują współpracowników, wrogo i cynicznie odnoszą się do klientów, świadczą pracę niskiej jakości? Przedmiotem zainteresowania niniejszej publikacji są właśnie tego rodzaju zachowania, określane mianem dysfunkcjonalnych, i czynniki, które sprzyjają ich występowaniu. Rzadko kiedy te zachowania wynikają wyłącznie z tego, że firmie trafiło się ?złe ziarno? w postaci jednostek o określonych cechach. Ich czynniki osobowościowe nabierają znaczenia dopiero w połączeniu z warunkami, jakie stworzono zatrudnionym, sposobem w jaki postrzega się ich i traktuje. Paradoksalnie więc, często organizacja przyczynia się do występowania rozmaitych zachowań i zjawisk niepożądanych dla niej, sprzecznych z jej celami lub wręcz uniemożliwiających ich realizację. Celem niniejszej publikacji jest prezentacja ustaleń definicyjnych odnośnie opisywanych zjawisk, ich mechanizmów oraz przyczyn. Wskazano sposoby zapobiegania, wymieniono także działania, które organizacja powinna podjąć w przypadku, gdy zachowanie szkodliwe już wystąpi.

Książka "Dysfunkcjonalne zachowania pracowników" - Joanna Wachowiak - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 144 stron i została wydana w 2011 r.