pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dylematy współczesnych korporacji

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 198 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788375253122
ISBN: 978-83-7525-312-2
Data: 2012-12-20
Cena wydawcy: 33.60 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Na tom składają się artykuły powstałe na podstawie wybranych referatów przedstawionych podczas sesji dwóch grup, tj. grupy tematycznej:Organizacje i kultury w globalnej wiosce. Współczesne problemy socjologii organizacji i zarządzania", której organizatorami byli prof. Sławomir Magala i mgr Łukasz Marciniak, oraz sesji specjalnej:Społeczne pułapki logiki życia korporacyjnego - pomiędzy kulturowym charakterem struktur, procesów i ról organizacyjnych a siłą kontekstu lokalnego", której organizatorami byli dr Beata Pawłowska i dr Wojciech Pawnik.

Fragment wstępu

Książka "Dylematy współczesnych korporacji" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 198 stron i została wydana w 2009 r.