Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Narodowe Centrum Kultury |
Rok wyd.: | 2024 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 712 s. |
EAN: | 9788379824281 |
ISBN: | 978-83-7982-428-1 |
Data: | 2024-05-21 |
Opis książki:
Pierwsze polskie wydanie najważniejszej publikacji poświęconej tematyce rozpowszechniania nowych idei i pomysłów. Everett M. Rogers wyjaśnia, w jaki sposób innowacje rozprzestrzeniały się za pośrednictwem wybranych kanałów komunikacji.
Książka stanowi klasyczną pozycję nie tylko dla badaczy społecznych, ale również
wśród ekspertów z dziedziny foresightu.
Nowość innowacji nie oznacza tylko związanej z nią nowej wiedzy. Ktoś mógł wiedzieć o innowacji już od jakiegoś czasu, ale nie zajął wobec niej pozytywnej ani negatywnej postawy, nie przyjął jej ani nie odrzucił. Nowość innowacji można więc wyrazić w kategoriach wiedzy, postawy albo decyzji o jej przyjęciu.
Everett M. Rogers
Dzieło Rogersa stara się odpowiedzieć na wiele pytań, które w globalnym świecie stawiane są nie tylko przez naukowców, ale też wszystkich z uwagą przyglądających się zmianom zachodzącym w rzeczywistości. Dlaczego jedne tendencje, nowinki, pomysły przyjmują się, inne - sprawiające wrażenie absolutnie odkrywczych, nowatorskich i przełomowych - blakną, są zapominane czy wręcz odrzucane? Co ma na to wpływ? Czy można wypracować algorytm takiego działania? Jakie etapy i jakie czynniki na poszczególnych etapach decydują o powodzeniu innowacji bądź jej fiasku?
Rafał Wiśniewski
Książka "Dyfuzja innowacji" - Everett M. Rogers - oprawa twarda - Wydawnictwo Narodowe Centrum Kultury. Książka posiada 712 stron i została wydana w 2024 r. Cena 61.86 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.