pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dyfuzja innowacji

Autor książki:

Everett M. Rogers

Dane szczegółowe:
Wydawca: Narodowe Centrum Kultury
Rok wyd.: 2024
Oprawa: twarda
Ilość stron: 712 s.
EAN: 9788379824281
ISBN: 978-83-7982-428-1
Data: 2024-05-21
61.86 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Pierwsze polskie wydanie najważniejszej publikacji poświęconej tematyce rozpowszechniania nowych idei i pomysłów. Everett M. Rogers wyjaśnia, w jaki sposób innowacje rozprzestrzeniały się za pośrednictwem wybranych kanałów komunikacji.

Książka stanowi klasyczną pozycję nie tylko dla badaczy społecznych, ale również
wśród ekspertów z dziedziny foresightu.

Nowość innowacji nie oznacza tylko związanej z nią nowej wiedzy. Ktoś mógł wiedzieć o innowacji już od jakiegoś czasu, ale nie zajął wobec niej pozytywnej ani negatywnej postawy, nie przyjął jej ani nie odrzucił. Nowość innowacji można więc wyrazić w kategoriach wiedzy, postawy albo decyzji o jej przyjęciu.

Everett M. Rogers
Dzieło Rogersa stara się odpowiedzieć na wiele pytań, które w globalnym świecie stawiane są nie tylko przez naukowców, ale też wszystkich z uwagą przyglądających się zmianom zachodzącym w rzeczywistości. Dlaczego jedne tendencje, nowinki, pomysły przyjmują się, inne - sprawiające wrażenie absolutnie odkrywczych, nowatorskich i przełomowych - blakną, są zapominane czy wręcz odrzucane? Co ma na to wpływ? Czy można wypracować algorytm takiego działania? Jakie etapy i jakie czynniki na poszczególnych etapach decydują o powodzeniu innowacji bądź jej fiasku?
Rafał Wiśniewski

Książka "Dyfuzja innowacji" - Everett M. Rogers - oprawa twarda - Wydawnictwo Narodowe Centrum Kultury. Książka posiada 712 stron i została wydana w 2024 r. Cena 61.86 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.