Dydaktyka języka arabskiego. Teoria - praktyka - perspektywy
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Mikołaja Kopernika |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 222 s. |
EAN: | 9788323130277 |
ISBN: | 978-83-2313-027-7 |
Data: | 2013-09-03 |
Opis książki:
W 2011 roku Pracownia Języka i Kultury Arabskiej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu obchodziła 10-lecie istnienia. Z wielką przyjemnością oddajemy w Państwa ręce wydany z tej okazji tom zbiór artykułów poświęconych teoretycznym i praktycznym aspektom nauczania języka arabskiego. Stanowi on w pewnym sensie kontynuację dyskusji rozpoczętej podczas sesji naukowej ?Dydaktyka języka arabskiego. Teoria - praktyka - perspektywy?, zorganizowanej przez Pracownię w maju 2012 roku, której celem była wymiana doświadczeń i wyników badań naukowych w zakresie kierunków rozwoju współczesnej lingwistyki oraz jej odniesień do teorii i praktyki nauczania języka arabskiego, aktualnych tendencji w dydaktyce języków obcych, szczególnie języka arabskiego, a także interdyscyplinarności w edukacji obcojęzycznej. Nasi referenci - badacze ze wszystkich działających w Polsce arabistycznych ośrodków glottodydaktycznych - przyjęli także zaproszenie do podzielenia się swoimi refleksjami, wiedzą i doświadczeniami na łamach niniejszej publikacji.
Książka "Dydaktyka języka arabskiego. Teoria - praktyka - perspektywy" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Książka posiada 222 stron i została wydana w 2013 r.