Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Agencja Wasilewski |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 468 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788392403920 |
ISBN: | 978-83-924039-2-0 |
Data: | 2016-03-03 |
Opis książki:
Pierwsze na polskim rynku kompendium przedstawiające i podsumowujące, na 468 stronach, dokonania branży reklamowej w minionym okresie III Rzeczypospolitej, zilustrowane zdjęciami kilkuset reklam - nagrodzonych, popularnych, kontrowersyjnych. Fundament tomu tworzy szczegółowa kronika ponad pięciuset faktów i wydarzeń. Zestawione obok siebie, rok po roku, obrazują kolejne etapy rozwoju branży, środowiska jej twórców oraz udział reklamy w transformacji. Rozdział zatytułowany "Tak to pamiętamy..." to zbiór kilkudziesięciu wspomnień, przemyśleń, podsumowań i ocen spisanych osobiście przez wpływowych i uznanych liderów branży, w większości jej pionierów. Ich osobiste refleksje nie tylko odtwarzają atmosferę niedawno minionych lat, ale też niejednokrotnie uzupełniają opisywane w kronice wydarzenia o prywatny komentarz ich uczestników. Trzecią częścią książki są ujęte w formie tabel i wykresów przekrojowe zestawienia unikalnych danych liczbowych, obrazujące dynamikę zmian na rynku reklamy w Polsce. Książkę wysoko oceniają specjaliści ("napisana z obiektywizmem i precyzją archeologa"); w październiku otrzymała nagrodę - prestiżowy tytuł Krakowskiej Książki Miesiąca.
Książka "Dwie dekady polskiej reklamy 1990-2010" - Piotr Wasilewski - oprawa twarda - Wydawnictwo Agencja Wasilewski. Książka posiada 468 stron i została wydana w 2013 r.