pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Drzewo kampanii wyborczej czyli jak wygrać wybory

Autor książki:

Sergiusz Trzeciak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 288 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788374895644
ISBN: 978-83-7489-564-4
Data: 2014-08-21
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Nowoczesny i praktyczny przewodnik, z którego dowiesz się, jak: przygotować strategię swojej kampanii wyborczej (m.in. wyznaczać cele, określać grupy docelowe i formułować przekaz); prowadzić kampanię bezpośrednią; przygotować atrakcyjne i praktyczne materiały wyborcze; radzić sobie podczas wystąpień publicznych; współpracować z mediami; wykorzystać internet w kampanii wyborczej; zaplanować i efektywnie realizować działania z zakresu wyborczego PR. Dodatkowo otrzymasz wiele cennych informacji przydatnych zarówno przed kampanią wyborczą czy w jej trakcie, jak i po jej zakończeniu. Książka jest skierowana do kandydatów startujących w różnych wyborach, polityków działających na szczeblu ogólnokrajowym i samorządowym, osób zaangażowanych w kampanię wyborczą, dyrektorów biur i asystentów poselskich, liderów organizacji pozarządowych, specjalistów PR, studentów zainteresowanych tematyką kampanii wyborczej i marketingu politycznego, a także do obserwatorów życia politycznego, którzy chcą zrozumieć rządzące nim mechanizmy.

Książka "Drzewo kampanii wyborczej czyli jak wygrać wybory" - Sergiusz Trzeciak - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2014 r.