Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 584 s. |
Wymiar: | 180x230 mm |
EAN: | 9788362195374 |
ISBN: | 978-83-62195-37-4 |
Data: | 2011-10-28 |
Opis książki:
PRAKTYCZNY PRZEWODNIK PO TAJEMNICACH SUKCESU TOYOTY! W światowym bestsellerze Droga Toyoty Jeffrey Liker przedstawił zasady zarządzania firmą, które sprawiają, że jej produkty mają opinię znakomitych jakościowo i niezawodnych. Tym razem w książce Droga Toyoty - Fieldbook wraz z wieloletnim pracownikiem koncernu Davidem Meierem pokazuje, jak z sukcesem wcielać w życie zasady Drogi Toyoty.
Dowiedz się, w jaki sposób zbudować filozofię redukcji kosztów i stworzyć kulturę skłaniającą pracowników do natychmiastowego rozwiązywania problemów. Jak kształtować liderów, którzy będą żyli tą kulturą, jak sprawić, by firma stała się prawdziwą organizacją stale uczącą się, rozwijającą i zaspokajającą potrzeby klientów oraz jak zapewnić sobie długofalowy sukces.
Książka zawiera narzędzia diagnostyczne, arkusze robocze i ćwiczenia - w dużej części stworzone na podstawie narzędzi stosowanych w Toyocie - dzięki czemu każdy może opracować własny arsenał, dostosowany do specyfiki swojej firmy. Co jednak najistotniejsze, pozwala zrozumieć sposób myślenia kryjący się za wszystkimi tymi narzędziami i podejściami, dzięki czemu każdy może wykorzystać model 4P Toyoty i zintegrować go trwale z filozofią własnej organizacji.
Książka "Droga toyoty. Fieldbook" - Jeffrey K. Liker, David P. Meier - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 584 stron i została wydana w 2011 r.