Tytuł książki:
Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Dom Organizatora |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 256 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788372854544 |
ISBN: | 83-7285-454-8 |
Data: | 2012-02-03 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
W książce autorzy -zaprezentowali jedynie wybrane czynniki wpływające na ostatecznych nabywców wyrobów spożywczych, co wynika ze wspomnianych wcześniej ograniczeń. Na uwagę zasługuje jednak fakt, iż rozszerzono w niej zakres przedmiotowy rozważań o czynniki na ogół pomijane w opracowaniach na temat kształtowania zachowań nabywczych.Ze Wstępu
Książka "Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych" - oprawa miękka - Wydawnictwo Dom Organizatora. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2009 r.