pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dotknij i przeciągnij! Projektowanie gier na ekrany dotykowe

Autor książki:

Scott Rogers

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 384 s.
Wymiar: 168x237 mm
EAN: 9788324673971
ISBN: 978-83-246-7397-1
Data: 2013-10-11
Cena wydawcy: 67.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Jednym palcem do sukcesu!

Ekrany dotykowe opanowały świat. Są wygodne i intuicyjne, a ich obsługa nie sprawia żadnych problemów nawet najmłodszym użytkownikom. Jednocześnie dają one ogromne pole do popisu projektantom gier i aplikacji użytkowych. Kto nie zna największego hitu ostatnich lat - gry, której głównymi bohaterami są ptaki? Ta gra wykorzystuje tylko jeden palec! Przekonaj się sam, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu aplikacji i gier pod kątem możliwości ekranów dotykowych.

Nie mogłeś trafić na lepszą pozycję poświęconą tej tematyce! W trakcie lektury dowiesz się, jak opracować interesującą i wciągającą fabułę gry, stworzyć postacie, które pokochają użytkownicy, oraz skorzystać z rzeczywistości rozszerzonej. Ponadto znajdziesz tu odpowiedzi na pytania, czy warto stosować wirtualne joysticki oraz jak wprowadzić fizykę do swoich gier. Na sam koniec dowiesz się, jak opublikować swoje dzieło w sklepach z aplikacjami dla różnych platform. Książka ta charakteryzuje się dużą dawką dobrego humoru, zawiera liczne przykłady prawdziwych aplikacji oraz wywiady z profesjonalnymi deweloperami. To idealne źródło informacji dla projektantów gier i aplikacji dla urządzeń z ekranami dotykowymi.

Sięgnij po tę książkę i:

  • znajdź źródło sukcesu popularnych gier
  • sprawdź, jak przygotować dobrą fabułę
  • stwórz bohaterów uwielbianych przez użytkowników
  • wprowadź fizykę do Twojego wirtualnego świata
  • odnieś sukces na rynku gier
Twórz porywające gry na ekrany dotykowe!

Książka "Dotknij i przeciągnij! Projektowanie gier na ekrany dotykowe" - Scott Rogers - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 384 stron i została wydana w 2013 r.