Dotknij i przeciągnij! Projektowanie gier na ekrany dotykowe
Scott Rogers
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 384 s. |
Wymiar: | 168x237 mm |
EAN: | 9788324673971 |
ISBN: | 978-83-246-7397-1 |
Data: | 2013-10-11 |
Opis książki:
Jednym palcem do sukcesu!Ekrany dotykowe opanowały świat. Są wygodne i intuicyjne, a ich obsługa nie sprawia żadnych problemów nawet najmłodszym użytkownikom. Jednocześnie dają one ogromne pole do popisu projektantom gier i aplikacji użytkowych. Kto nie zna największego hitu ostatnich lat - gry, której głównymi bohaterami są ptaki? Ta gra wykorzystuje tylko jeden palec! Przekonaj się sam, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu aplikacji i gier pod kątem możliwości ekranów dotykowych.
Nie mogłeś trafić na lepszą pozycję poświęconą tej tematyce! W trakcie lektury dowiesz się, jak opracować interesującą i wciągającą fabułę gry, stworzyć postacie, które pokochają użytkownicy, oraz skorzystać z rzeczywistości rozszerzonej. Ponadto znajdziesz tu odpowiedzi na pytania, czy warto stosować wirtualne joysticki oraz jak wprowadzić fizykę do swoich gier. Na sam koniec dowiesz się, jak opublikować swoje dzieło w sklepach z aplikacjami dla różnych platform. Książka ta charakteryzuje się dużą dawką dobrego humoru, zawiera liczne przykłady prawdziwych aplikacji oraz wywiady z profesjonalnymi deweloperami. To idealne źródło informacji dla projektantów gier i aplikacji dla urządzeń z ekranami dotykowymi.
Sięgnij po tę książkę i:
- znajdź źródło sukcesu popularnych gier
- sprawdź, jak przygotować dobrą fabułę
- stwórz bohaterów uwielbianych przez użytkowników
- wprowadź fizykę do Twojego wirtualnego świata
- odnieś sukces na rynku gier
Książka "Dotknij i przeciągnij! Projektowanie gier na ekrany dotykowe" - Scott Rogers - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 384 stron i została wydana w 2013 r.