pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Doskonała obsługa klienta

Autor książki:

Ted Johns

Dane szczegółowe:
Wydawca: Rebis
Oprawa: miękka
Ilość stron: 148 s.
Wymiar: 110x195 mm
EAN: 9788373013063
ISBN: 83-7301-306-7
Data:2001-01-17
Cena wydawcy: 14.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Nawet najlepiej zarządzana firma straci udziały w rynku, jeśli nie spełni podstawowego warunku - nie zapewni dobrej obsługi klienta. Bo to klienci decydują o powodzeniu firmy, wysokości sprzedaży i zyskach. Książeczka ta zawiera wskazówki, jak dbać o klientów, jak zbierać ich opinie o firmie, jak je wykorzystać w działaniach marketingowych, jak zachęcić pracowników do utrzymywania wysokich standardów obsługi klienta, a także wykazania się większą nawet aktywnością, niż to przewidują procedury. Napisana prostym językiem, może służyć pomocą wszystkim - właścicielom firm, pracownikom, a nawet szukającym pracy.

Ted Johns od ponad dwudziestu lat kieruje firmą konsultingową The Prosper Consortium. Do jego klientów należały między innymi takie firmy, jak: Smith Kline Beecham Consumer Brands, Philips Electronics, Unilever. Napisał m.in. wydane przez REBIS Doskonałe zarządzanie czasem.

Książka "Doskonała obsługa klienta" - Ted Johns - oprawa miękka - Wydawnictwo Rebis.