Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Rebis |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 148 s. |
Wymiar: | 110x195 mm |
EAN: | 9788373013063 |
ISBN: | 83-7301-306-7 |
Data: | 2001-01-17 |
Opis książki:
Nawet najlepiej zarządzana firma straci udziały w rynku, jeśli nie spełni podstawowego warunku - nie zapewni dobrej obsługi klienta. Bo to klienci decydują o powodzeniu firmy, wysokości sprzedaży i zyskach. Książeczka ta zawiera wskazówki, jak dbać o klientów, jak zbierać ich opinie o firmie, jak je wykorzystać w działaniach marketingowych, jak zachęcić pracowników do utrzymywania wysokich standardów obsługi klienta, a także wykazania się większą nawet aktywnością, niż to przewidują procedury. Napisana prostym językiem, może służyć pomocą wszystkim - właścicielom firm, pracownikom, a nawet szukającym pracy.
Ted Johns od ponad dwudziestu lat kieruje firmą konsultingową The Prosper Consortium. Do jego klientów należały między innymi takie firmy, jak: Smith Kline Beecham Consumer Brands, Philips Electronics, Unilever. Napisał m.in. wydane przez REBIS Doskonałe zarządzanie czasem.
Książka "Doskonała obsługa klienta" - Ted Johns - oprawa miękka - Wydawnictwo Rebis.