pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dorośli reklamują, dzieci kupują

Dane szczegółowe:
Wydawca: Scholar
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 182 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788373834583
ISBN: 978-83-7383-458-3
Data: 2010-07-08
Cena wydawcy: 28.35 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Reklamy kierowane do dzieci wywołują dużo emocji i kontrowersji, traktowane są jako ogromne zagrożenie społeczne. Głównego winowajcę upatruje się w mediach - propagujących konsumpcyjny styl życia i odpowiedzialnych za materialistyczną postawę najmłodszych.
Książka "Dorośli reklamują, dzieci kupują" opisuje wpływ działań marketingowych na dzieci i młodzież w sposób obiektywny, na podstawie rzetelnych badań.
Przedstawiono w niej: - kształtowanie się zachowań konsumenckich (głównie wpływ rodziców, rówieśników, mediów); - działania marketingowe adresowane do dzieci (reklama, marketing wirusowy, szeptany, peer-to-peer itp.); - pozytywne i negatywne społeczne konsekwencje reklamy kierowanej do dzieci i młodzieży; - praktyczne wskazówki, jak reagować na działania nieetyczne lub naruszające zapisy prawne.
"Książka ta może służyć jako rodzaj poradnika dla rodziców, podpowiadającego, jak pomagać własnym dzieciom w odnalezieniu się w świecie konsumpcji".
dr hab., prof. UW, Dominika Maison "Dzięki książkom takim jak ta możliwy jest - choć brzmi to dzisiaj jak oksymoron - konsumeryzm rozumny. Jest to w istocie pierwszy w Polsce podręcznik wychowania do życia w społeczeństwie konsumpcyjnym".
dr hab., prof. UMK, Tomasz Szlendak

Książka "Dorośli reklamują, dzieci kupują" - Aleksandra Jasielska, Renata A. Maksymiuk - oprawa miękka - Wydawnictwo Scholar. Książka posiada 182 stron i została wydana w 2010 r.