Tytuł książki:
Dobra obsługa to dobry interes. Siedem strategii osiągania sukcesu
Autor książki:
Catherine DeVrye
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Zysk i S-ka |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 236 s. |
Wymiar: | 125x195 mm |
EAN: | 9788375060157 |
ISBN: | 978-83-7506-015-7 |
Data: | 2007-02-02 |
Cena wydawcy: 24.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
"Dobra obsługa to dobry interes" - w tych słowach zawiera się klucz do osiągnięcia sukcesu w biznesie. Ta zasada znajduje zastosowanie w każdym przedsiębiorstwie - zarówno w dużym koncernie, jak i małej firmie. Wydaje się, że wszyscy ją znamy, ale czy potrafimy według niej skutecznie działać? Zaprezentowane tu, łatwe do wprowadzenia pomysły pomogą twojej organizacji stać się liderem w obsłudze klienta i zbudować atrakcyjny wizerunek. Będziesz chciał, aby każdy twój pracownik wcielał w życie siedem strategii Catherine De Vrye, i będziesz marzył, aby jako klient mieć do czynienia z taką doskonałością w obsłudze.Książka ta, napisana przez eksperta w dziedzinie przedsiębiorczości, stała się światowym bestsellerem. Czytelnicy docenili ją za przystępność, niezwykle bogate źródło cennych informacji i przykłady, jak w praktyce sprawdzają się opisane w niej rozwiązania.
Catherine De Vrye to numer jeden na liście najlepiej sprzedających się autorów. Od wielu lat przeprowadza swoje prezentacje na całym świecie. Pracowała zarówno w prywatnym, jak i publicznym sektorze.
W czasie pobytu w Japonii, gdzie była zatrudniona na stanowisku kierowniczym w firmie IBM, zaangażowała się w budowanie jakości obsługi klienta. Swoją wiedzę miała okazję wykorzystać w pracy dla wielu przedsiębiorstw, między innymi: 3M, AT&T, Citibank, Coca-Cola, Ernst & Young, Mercedes-Benz
Książka "Dobra obsługa to dobry interes. Siedem strategii osiągania sukcesu" - Catherine DeVrye - oprawa miękka - Wydawnictwo Zysk i S-ka. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2007 r.