Tytuł książki:
Digitalizacja a rynek mediów w Polsce
Autor książki:
Tadeusz Klimski, Jerzy Niepsuj
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 145x210 mm |
EAN: | 9788370724900 |
ISBN: | 978-83-7072-490-0 |
Data: | 2008-10-17 |
Cena wydawcy: 16.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Pokłosie konferencji "Digitalizacja a rynek mediów elektronicznych w Polsce", która odbyła się na UKSW przy współudziale Instytutu Łączności Państwowego Instytutu Badawczego. Celem konferencji było poznanie najważniejszych aspektów cyfryzacji mediów elektronicznych w Polsce, prawnych, technicznych, społecznych, ekonomicznych, kulturowych i cywilizacyjnych. Społeczeństwo powinno być zapoznane z tą problematyką i konsekwencjami, które w tym obszarze samo poniesie.
Książka "Digitalizacja a rynek mediów w Polsce" - Tadeusz Klimski, Jerzy Niepsuj (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego.