pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dictionary of marketing terms (angielsko-polski, polsko-angielski)

Autor książki:

Roman Kozierkiewicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2007
Oprawa: twarda
Ilość stron: 428 s.
Wymiar: 130x202 mm
EAN: 9788374834889
ISBN: 978-83-7483-488-9
Data: 2008-11-25
Cena wydawcy: 99.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Słownik zawiera ponad 20 000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację koncepcji marketingowych, ustalanie cen, promocję, dystrybucję idei, towarów i usług, kanały komunikowania się i zachowanie konsumentów oraz ogólne terminy biznesowe. Niniejszy słownik jest niezbędny zarówno dla właścicieli małych firm, jak i menadżerów dużych korporacji, dyrektorów ds. sprzedaży, fachowców od marketingu i produkcji, studentów na kierunkach biznesowych.

Książka "Dictionary of marketing terms (angielsko-polski, polsko-angielski)" - Roman Kozierkiewicz - oprawa twarda - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 428 stron i została wydana w 2007 r.