Tytuł książki:
Dictionary of marketing terms (angielsko-polski, polsko-angielski)
Autor książki:
Roman Kozierkiewicz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | C H Beck |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 428 s. |
Wymiar: | 130x202 mm |
EAN: | 9788374834889 |
ISBN: | 978-83-7483-488-9 |
Data: | 2008-11-25 |
Cena wydawcy: 99.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Słownik zawiera ponad 20 000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację koncepcji marketingowych, ustalanie cen, promocję, dystrybucję idei, towarów i usług, kanały komunikowania się i zachowanie konsumentów oraz ogólne terminy biznesowe. Niniejszy słownik jest niezbędny zarówno dla właścicieli małych firm, jak i menadżerów dużych korporacji, dyrektorów ds. sprzedaży, fachowców od marketingu i produkcji, studentów na kierunkach biznesowych.
Książka "Dictionary of marketing terms (angielsko-polski, polsko-angielski)" - Roman Kozierkiewicz - oprawa twarda - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 428 stron i została wydana w 2007 r.