pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Dictionary of Business Terms Polish English. Tom 2 (+ CD)

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2010
Oprawa: twarda
Ilość stron: 804 s.
Wymiar: 160x245 mm
EAN: 9788325509033
ISBN: 978-83-2550-903-3
Data: 2010-01-14
pozycja niedostępna

Opis książki:

The second, revised and enlarged edition of the Polish-English Dictionary of Business Terms covers almost 55,000 entries and encompasses fields as diverse, as accounting, banking, taxation, economics, shipping and insurance, manufacturing, retailing, marketing, advertising, public relations, transportation, stock dealings, foreign trade operations and financing, business statistics and much more. The second edition has been supplemented by terminology referring to transport and logistics, real estate market, audit, accounting and taxes. The present Dictionary provides a useful reference book for students and professionals involved in conducting business, as well as financial planners and investment advisors, bankers, accountants and auditors, tax consultants, insurance and exchange brokers, customs officers, statisticians, lawyers and anybody seeking to understand the complex world of business. The extensive Dictionary appendices supplement this with practical information related to business.
Drugie, zmienione i uzupełnione wydanie polsko-angielskiego słownika terminologii biznesowej zawiera blisko 55 000 haseł i obejmuje tak różne dziedziny, jak rachunkowość, bankowość, podatki, ekonomia, ubezpieczenia, żegluga, produkcja, handel, reklama, transport, operacje giełdowe, transakcje handlu zagranicznego i finansowanie, statystyka ekonomiczna i wiele innych. Drugie wydanie zostało uzupełnione o terminologię związaną z transportem i logistyką, rynkiem nieruchomości, audytem, rachunkowością i podatkami. Niniejszy słownik może być użyteczną publikacją dla studentów i osób zawodowo zaangażowanych w prowadzenie biznesu, jak również dla doradców inwestycyjnych i planistów finansowych, bankowców, księgowych i audytorów, konsultantów podatkowych, pośredników ubezpieczeniowych i maklerów giełdowych, urzędników celnych, statystyków, prawników i każdego, kto próbuje zrozumieć skomplikowany świat biznesu. Część słownikową uzupełniają załączniki z praktycznymi informacjami związanymi z biznesem.
Do publikacji została dołączona płyta CD z elektroniczną wersją słownika.

Książka "Dictionary of Business Terms Polish English. Tom 2 (+ CD)" - Roman Kozierkiewicz - oprawa twarda - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 804 stron i została wydana w 2010 r.