Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | C H Beck |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 801 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788373878785 |
ISBN: | 83-7387-878-5 |
Data: | 2008-11-21 |
Opis książki:
Polsko-angielski Słownik terminologii biznesu zawiera około 50 000 haseł i obejmuje tak różne dziedziny jak rachunkowość, bankowość, podatki, ekonomia, ubezpieczenia i żegluga, produkcja, handel, reklama, transport, operacje giełdowe, transakcje handlu zagranicznego i finansowanie, statystyka ekonomiczna i wiele innych. Dla zapewnienia możliwie jak największej użyteczności, autor korzystał szeroko zarówno z oryginalnych tekstów publikowanych przez firmy jak również z terminologii zawartej w dokumentach Unii Europejskiej. Część słownikową uzupełniają załączniki z praktycznymi informacjami wiązanymi z biznesem. Niniejszy Słownik może być użyteczną publikacją dla studentów i osób zawodowo zaangażowanych w prowadzenie biznesu jak również dla doradców inwestycyjnych i planistów finansowych, bankowców, księgowych, konsultantów podatkowych, maklerów i pośredników ubezpieczeniowych, urzędników celnych, statystyków, prawników i każdego kto próbuje zrozumieć skomplikowany świat biznesu.
Książka "Dictionary of Business terms english-polish. Vol. 2" - Roman Kozierkiewicz - oprawa twarda - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 801 stron i została wydana w 2005 r.