Diagnozowanie osiągnięć edukacyjnych uczniów klas 1-3. Poradnik metodyczny do sprawdzianów kompetencji. Co już umiem i potrafię
Wojciech Brejnak
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Akademickie Żak |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 56 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788360148457 |
ISBN: | 83-60148-45-7 |
Data: | 2009-05-26 |
Opis książki:
Poradnik metodyczny składa się z dwóch części. Pierwsza - dotycząca diagnozy rozwoju dzieci rozpoczynających naukę - zawiera między innymi narządzia pozwalające przeprowadzić diagnozę rozwoju ucznia na starcie szkolnym, tzn. na początku klasy pierwszwj. Taka diagnoza pozwoli rozpoznać możliwości dzieci, ich zdolności i zaburzenia rozwoju. Część druga dotyczy wczesnoszkolnej ewolucji osiągnięć uczniowskich postępów w nauce, wskazuje, jak rozpoznać postępy w opanowaniu wiadomości i umiejętności w stosunku do wymagań edukacyjnych w klasach I-III. Proponujemy Państwu zestaw pięciu sprawdzianów dla klas I-III: przykładowy sprawdzian dla klasy II znajduje się w niniejszym poradniku. Sprawdziany odpowiadają wymogom pomiaru dydaktycznego, są zgodne z podstawą programową oraz ze standardami osiągnięć.
Książka "Diagnozowanie osiągnięć edukacyjnych uczniów klas 1-3. Poradnik metodyczny do sprawdzianów kompetencji. Co już umiem i potrafię" - Wojciech Brejnak - oprawa miękka - Wydawnictwo Akademickie Żak. Książka posiada 56 stron i została wydana w 2006 r.