Diagnoza wstępna dziecka rozpoczynającego naukę w klasie 1. Materiały dla nauczyciela
Ewa Czech
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | edukacja polska |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 12 s. |
Wymiar: | 210x297 mm |
EAN: | 9788376350240 |
ISBN: | 978-83-7635-024-0 |
Data: | 2009-07-20 |
Opis książki:
Spis treści:
1. Charakterystyka gotowości do uczenia się dziecka rozpoczynającego naukę w klasie 1.
2. Cechy i umiejętności dziecka kończącego przedszkole, umożliwiające rozpoczęcie nauki w szkole, opisane w podstawie programowej wychowania przedszkolnego.
3. Proces diagnozowania i ogólne zasady przeprowadzania diagnozy.
4. Opis metody.
5. Wyniki diagnozy wstępnej.
6. Przykładowa interpretacja indywidualnych wyników.
7. Zestawienie wyników wstępnej diagnozy klasy.
8. Arkusz szczegółowej obserwacji dziecka z trudnościami w uczeniu się.
9. Lista kontrolna - rozpoznawanie ucznia zdolnego.
Dodatkowo nauczyciel otrzymuje 10 kart pracy z ćwiczeniami rozwijającymi, które mogą być wykorzystane do pracy na lekcji lub podczas zajęć wyrównawczych czy korekcyjno-kompensacyjnych. Dzięki nim dzieci szybciej opanują umiejętność czytania i pisania.
Książka "Diagnoza wstępna dziecka rozpoczynającego naukę w klasie 1. Materiały dla nauczyciela" - Ewa Czech - oprawa miękka - Wydawnictwo edukacja polska. Książka posiada 12 stron i została wydana w 2009 r.