pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Diagnoza wstępna dziecka rozpoczynającego naukę w klasie 1. Materiały dla nauczyciela

Autor książki:

Ewa Czech

Dane szczegółowe:
Wydawca: edukacja polska
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 12 s.
Wymiar: 210x297 mm
EAN: 9788376350240
ISBN: 978-83-7635-024-0
Data: 2009-07-20
pozycja niedostępna

Opis książki:

Spis treści:
1. Charakterystyka gotowości do uczenia się dziecka rozpoczynającego naukę w klasie 1.
2. Cechy i umiejętności dziecka kończącego przedszkole, umożliwiające rozpoczęcie nauki w szkole, opisane w podstawie programowej wychowania przedszkolnego.
3. Proces diagnozowania i ogólne zasady przeprowadzania diagnozy.
4. Opis metody.
5. Wyniki diagnozy wstępnej.
6. Przykładowa interpretacja indywidualnych wyników.
7. Zestawienie wyników wstępnej diagnozy klasy.
8. Arkusz szczegółowej obserwacji dziecka z trudnościami w uczeniu się.
9. Lista kontrolna - rozpoznawanie ucznia zdolnego.
Dodatkowo nauczyciel otrzymuje 10 kart pracy z ćwiczeniami rozwijającymi, które mogą być wykorzystane do pracy na lekcji lub podczas zajęć wyrównawczych czy korekcyjno-kompensacyjnych. Dzięki nim dzieci szybciej opanują umiejętność czytania i pisania.

Książka "Diagnoza wstępna dziecka rozpoczynającego naukę w klasie 1. Materiały dla nauczyciela" - Ewa Czech - oprawa miękka - Wydawnictwo edukacja polska. Książka posiada 12 stron i została wydana w 2009 r.