pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Design informacji i jej algorytmy

Autor książki:

Michael Fleischer

Dane szczegółowe:
Wydawca: Libron
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 160 s.
EAN: 9788366269132
ISBN: 978-83-6626-913-2
Data: 2019-12-11
Cena wydawcy: 40.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"Wiele się ostatnio mówi i pisze, zwłaszcza w kontekście digitalizacji (czymkolwiek by to miało być), o informacji, jej przekazywaniu, organizowaniu, zbieraniu danych, stojących za tym algorytmach; mówi o tyle nieroztropnie, o ile beztrosko, nie analizując i nie definiując samego terminu "informacja", a nierzadko nie zdając sobie sprawy z tego, czym to jest, zapominając ponadto o znaczeniu, a przede wszystkim o różnicy między znaczeniem a informacją oraz o procesach za tym stojących. Prawie w ogóle natomiast nie ma mowy o komunikacji, czyli o tym, do czego zarówno informacja, jak i znaczenie służą, czyli o mechanizmie, którego są one elementem. Zamęt ten nie pozwala potem na rozsądne dyskusje i pozostajemy zwykle na poziomie potoczności i jej wyznaczników. W niniejszym tekście podejmę próbę rozsupłania tych zależności i zaprezentowania technologii umożliwiającej operacjonalizację tych pojęć i mechanizmów w ramach nauki o komunikacji na przykładach z aktualnej codzienności komunikacyjnej".

Fragment Wstępu

Książka "Design informacji i jej algorytmy" - Michael Fleischer - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 160 stron i została wydana w 2019 r.