Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Pax |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 272 s. |
Wymiar: | 120x170 mm |
EAN: | 9788321117713 |
ISBN: | 978-83-2111-771-3 |
Data: | 2007-02-21 |
Opis książki:
Najnowsza pozycja w serii "Z busolą” poświęcona jest etycznym aspektom funkcjonowania mediów. Najnowsza pozycja w serii "Z busolą” poświęcona jest etycznym aspektom funkcjonowania mediów.
Czy mediom jest potrzebny kodeks etyczny?
Jak daleko może się posunąć dziennikarz, na przykład pokazując ludzkie cierpienie i śmierć?
Czy prezenter telewizyjny powinien brać udział w reklamach?
Czy wolność prasy, radia i telewizji ma jakieś granice?
Coraz częściej zadajemy sobie podobne pytania. Książka Claude’a-Jeana Bertranda, profesora Université de Paris II, ukazuje różne systemy zasad i reguł, które mają się przyczyniać do lepszego wypełniania
Książka "Deontologia mediów" - Claude-Jean Bertrand - oprawa miękka - Wydawnictwo Pax. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2007 r.