
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | edu-Libri |
Format: | pdf, epub, mobi |
Ilość stron: | 170 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788365648549 |
Data: | 2025-02-06 |
40.00
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
Opracowanie porządkujące wiedzę i terminologię, związaną z podejmowaniem decyzji strategicznych w łańcuchu dostaw. Szerokie spektrum teoretyczne zilustrowano praktycznymi przykładami. Publikacja adresowana do studentów kierunków związanych z logistyką, zarządzaniem i ekonomią, oraz uczestników studiów podyplomowych i szkoleń z tego zakresu, a także specjalistów i menedżerów z branży TSL.
E-book „Decyzje strategiczne w łańcuchach dostaw” - Wydawca: edu-Libri. Cena 40.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Spis treści:
Wstęp
1. Istota oraz miejsce strategii logistycznej w procesie zarządzania strategicznego
1.1. Istota decyzji strategicznych w logistyce
1.2. Strategia logistyczna
1.3. Typologia strategii logistycznych
2. Łańcuch dostaw w ujęciu modelowym
2.1. Istota i zakres łańcucha dostaw
2.2. Modele integracyjne
2.3. Modele dojrzałości/doskonałości
2.4. Modele zarządzania informacją w łańcuchach dostaw
2.5. Modele analityczne
3. Łańcuch dostaw w ujęciu strategicznym – tendencje i kierunki rozwoju
3.1. Odchudzony oraz elastyczny łańcuch dostaw
3.2. Inteligentny łańcuch dostaw
3.3. Zrównoważony łańcuch dostaw
3.4. Kruche i wrażliwe łańcuchy dostaw
4. Zachowania strategiczne w łańcuchach dostaw
4.1. Decyzje strategiczne w kontekście teorii interesariuszy
4.2. Relacje w łańcuchach dostaw
4.3. Decyzje strategiczne w łańcuchach dostaw według teorii gier
5. Obszary decyzji strategicznych w łańcuchu dostaw
5.1. Problemy lokalizacji w łańcuchu dostaw
5.2. Problematyka organizacji logistyki w łańcuchu dostaw
5.3. Strategiczne aspekty gospodarki materiałowej
5.3.1. Podstawy funkcjonowania gospodarki materiałowej w przedsiębiorstwie
5.3.2. Klasyfikacja strategii zakupowych
5.3.3. Tendencje zmian w zakresie zarządzania zakupami
5.3.4. Znaczenie zakupów elektronicznych w systemie zaopatrzenia
5.4. Znaczenie obsługi klienta w procesie strategicznego zarządzania łańcuchem dostaw
5.4.1. Pojęcie oraz elementy obsługi klienta
5.4.2. Strategie obsługi klienta
5.4.3. Metody i narzędzia wspierające procesy obsługi klienta
5.5. Przepływy informacyjne w procesach logistycznych
5.5.1. System informacji logistycznej − istota oraz podstawowe elementy
5.5.2. Klasy systemów informatycznych stosowanych w łańcuchach dostaw
5.5.3. Rozwiązania IT wspierające przepływ informacji w łańcuchach dostaw
Zakończenie
Spis tabel
Spis ilustracji
Bibliografia
1. Istota oraz miejsce strategii logistycznej w procesie zarządzania strategicznego
1.1. Istota decyzji strategicznych w logistyce
1.2. Strategia logistyczna
1.3. Typologia strategii logistycznych
2. Łańcuch dostaw w ujęciu modelowym
2.1. Istota i zakres łańcucha dostaw
2.2. Modele integracyjne
2.3. Modele dojrzałości/doskonałości
2.4. Modele zarządzania informacją w łańcuchach dostaw
2.5. Modele analityczne
3. Łańcuch dostaw w ujęciu strategicznym – tendencje i kierunki rozwoju
3.1. Odchudzony oraz elastyczny łańcuch dostaw
3.2. Inteligentny łańcuch dostaw
3.3. Zrównoważony łańcuch dostaw
3.4. Kruche i wrażliwe łańcuchy dostaw
4. Zachowania strategiczne w łańcuchach dostaw
4.1. Decyzje strategiczne w kontekście teorii interesariuszy
4.2. Relacje w łańcuchach dostaw
4.3. Decyzje strategiczne w łańcuchach dostaw według teorii gier
5. Obszary decyzji strategicznych w łańcuchu dostaw
5.1. Problemy lokalizacji w łańcuchu dostaw
5.2. Problematyka organizacji logistyki w łańcuchu dostaw
5.3. Strategiczne aspekty gospodarki materiałowej
5.3.1. Podstawy funkcjonowania gospodarki materiałowej w przedsiębiorstwie
5.3.2. Klasyfikacja strategii zakupowych
5.3.3. Tendencje zmian w zakresie zarządzania zakupami
5.3.4. Znaczenie zakupów elektronicznych w systemie zaopatrzenia
5.4. Znaczenie obsługi klienta w procesie strategicznego zarządzania łańcuchem dostaw
5.4.1. Pojęcie oraz elementy obsługi klienta
5.4.2. Strategie obsługi klienta
5.4.3. Metody i narzędzia wspierające procesy obsługi klienta
5.5. Przepływy informacyjne w procesach logistycznych
5.5.1. System informacji logistycznej − istota oraz podstawowe elementy
5.5.2. Klasy systemów informatycznych stosowanych w łańcuchach dostaw
5.5.3. Rozwiązania IT wspierające przepływ informacji w łańcuchach dostaw
Zakończenie
Spis tabel
Spis ilustracji
Bibliografia