Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Koźmiński |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 180 s. |
Wymiar: | 150x230 mm |
EAN: | 9788389437006 |
ISBN: | 83-89437-00-7 |
Data: | 2006-01-23 |
Cena wydawcy: 33.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Jedno proste pytanie może zadecydować o przyszłości twojej firmy. Czy znasz na nie odpowiedź? Dyrektorzy generalni firm regularnie ogłaszają ambitne cele zakładające wzrost, a potem nie udaje im się ich osiągnąć. Powód? Zbyt wiele firm uzależnia się od złych zysków. Tacy "korporacyjni pakerzy" zachłannie zgarniają krótkoterminowe zyski, ale na końcu zostają z wypalonymi pracownikami i wyobcowanymi klientami.
Książka "Decyzje i etyka w lobbingu i biznesie" - Wojciech Gasparski - oprawa miękka - Wydawnictwo Koźmiński.