Czynniki determinujące jakość a doskonalenie systemu informacyjnego w branży turystycznej
Krystyna Wajda
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 188 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788323320241 |
ISBN: | 83-233-2024-1 |
Data: | 2001-02-03 |
Opis książki:
Na sukces firmy turystycznej na konkurencyjnym rynku wpływa wysoka jakość świadczonych usług, dlatego też autorzy proponują wdrożenie zasad zarządzania jakością w firmie turystycznej. Publikacja ta analizuje niezmiernie istotny dla branży turystycznej związek pomiędzy czynnikami determinującymi jakość usług a doskonaleniem w branży turystycznej.
Do czynników wpływających na poziom usług w branży turystycznej zaliczono przede wszystkim jakość działań pracowników liniowych, którzy bezpośrednio kontaktują się z klientem, oraz sprawność i efektywność systemu informacyjnego, jaki stosują. Dlatego też bardzo ważne jest to, aby zatrudniać w turystyce ludzi posiadających odpowiednie kwalifikacje.
W książce tej zwraca się ponadto uwagę na konieczność aktywnej współpracy samorządu turystycznego z organami terenowej administracji rządowej.
Z recenzji prof. dr hab. Tadeusza Wawaka
Książka "Czynniki determinujące jakość a doskonalenie systemu informacyjnego w branży turystycznej" - Krystyna Wajda (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.