pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Czynniki determinujące jakość a doskonalenie systemu informacyjnego w branży turystycznej

Autor książki:

Krystyna Wajda

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: miękka
Ilość stron: 188 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788323320241
ISBN: 83-233-2024-1
Data:2001-02-03
Cena wydawcy: 26.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Na sukces firmy turystycznej na konkurencyjnym rynku wpływa wysoka jakość świadczonych usług, dlatego też autorzy proponują wdrożenie zasad zarządzania jakością w firmie turystycznej. Publikacja ta analizuje niezmiernie istotny dla branży turystycznej związek pomiędzy czynnikami determinującymi jakość usług a doskonaleniem w branży turystycznej.
Do czynników wpływających na poziom usług w branży turystycznej zaliczono przede wszystkim jakość działań pracowników liniowych, którzy bezpośrednio kontaktują się z klientem, oraz sprawność i efektywność systemu informacyjnego, jaki stosują. Dlatego też bardzo ważne jest to, aby zatrudniać w turystyce ludzi posiadających odpowiednie kwalifikacje.
W książce tej zwraca się ponadto uwagę na konieczność aktywnej współpracy samorządu turystycznego z organami terenowej administracji rządowej.
Z recenzji prof. dr hab. Tadeusza Wawaka

Książka "Czynniki determinujące jakość a doskonalenie systemu informacyjnego w branży turystycznej" - Krystyna Wajda (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.