Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?
Agata Olszanecka-Marmola
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 386 s. |
Wymiar: | 160x225 mm |
EAN: | 9788381802253 |
ISBN: | 978-83-8180-225-3 |
Data: | 2020-06-20 |
Opis książki:
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.
Książka "Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?" - Agata Olszanecka-Marmola - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 386 stron i została wydana w 2020 r. Cena 35.75 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.