pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Człowiek w pajęczynie. Internet jako zjawisko kulturowe

Autor książki:

Marcin Sieńko

Dane szczegółowe:
Wydawca: Atut
Oprawa: miękka
Ilość stron: 118 s.
Wymiar: 145x200 mm
EAN: 9788387299828
ISBN: 83-87299-82-0
Data: 2006-03-09
Cena wydawcy: 18.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Pozycja próbująca ukazać wielorakie związki pomiędzy Internetem a światem kultury, właśnie przez ten szczególny wynalazek zmienianym. Te filozoficzne rozważania nad nowym kształtem kultury i jej granicami to zarazem jedna z pierwszych polskich prac starających się zwrócić uwagę na różnorakie konsekwencje pojawienia się Internetu.

Książka "Człowiek w pajęczynie. Internet jako zjawisko kulturowe" - Marcin Sieńko - oprawa miękka - Wydawnictwo Atut.