Tytuł książki:
Człowiek w medialnym labiryncie
Autor książki:
Krzysztof Guzek, Małgorzata Laskowska
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Dom Wydawniczy ELIPSA |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 179 s. |
Wymiar: | 168x240 mm |
EAN: | 9788371510199 |
ISBN: | 978-83-7151-019-9 |
Data: | 2012-03-28 |
Cena wydawcy: 29.40 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Nicią przewodnią całej publikacji wydaje się być pewien wzorzec człowieka, którego jednak w pracy nie naszkicowano, pozostawiając to Czytelnikowi, zapraszając go do samodzielnych przemysleń. Będzie on więc musiał zastanowić się nad podstawowymi wartościami czy postawami rzeczników "nowego świata" i "nowego czlowieka ". A skoro wiedzę o wartościach zdobywa się przez porównanie ich - również w aspektach praktycznych konsekwencji wynikających z ich uznania - z odpowiadającymi im anty-wartościami, to krytycznie myślący czytelnik omawianych tekstów stanie przed poważnym zadaniem, sprowadzającym się do odnalezienia wartości na tle antywartości lub antywartości na tle wartości.ks. dr hab. Stanisław Bafia, prof UWM
Książka "Człowiek w medialnym labiryncie" - Krzysztof Guzek, Małgorzata Laskowska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Dom Wydawniczy ELIPSA. Książka posiada 179 stron i została wydana w 2011 r.