Człowiek i kultura w komunikacji medialnej
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 288 s. |
Wymiar: | 175x250 mm |
EAN: | 9788377846674 |
ISBN: | 978-83-7784-667-4 |
Data: | 2015-10-05 |
Opis książki:
Prezentowana publikacja stanowi wynik refleksji naukowej zróżnicowanej pod względem założeń i przyjętych perspektyw badawczych. Poruszane w niej zagadnienia ogniskują się w obszarze problemów związanych z różnymi konfiguracjami czy też refiguracjami kultury i mediów, widzianych z perspektywy właściwych im form komunikacji, przy uwzględnieniu ich użytkowników i odbiorców. Chodzi tu o człowieka i kulturę, której jest on uczestnikiem zarówno w wymiarze jednostkowym, jak i - przede wszystkim - społecznym, przy czym jest to kultura konstytuowana przez komunikację w różnych przestrzeniach medialnych, zmieniająca się i kształtująca pod wpływem tradycyjnych środków komunikacji masowej, a zwłaszcza nowych mediów, w tym Internetu.
Książka "Człowiek i kultura w komunikacji medialnej" - oprawa twarda - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2015 r.