pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Człowiek i kultura w komunikacji medialnej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2015
Oprawa: twarda
Ilość stron: 288 s.
Wymiar: 175x250 mm
EAN: 9788377846674
ISBN: 978-83-7784-667-4
Data: 2015-10-05
Cena wydawcy: 35.70 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Prezentowana publikacja stanowi wynik refleksji naukowej zróżnicowanej pod względem założeń i przyjętych perspektyw badawczych. Poruszane w niej zagadnienia ogniskują się w obszarze problemów związanych z różnymi konfiguracjami czy też refiguracjami kultury i mediów, widzianych z perspektywy właściwych im form komunikacji, przy uwzględnieniu ich użytkowników i odbiorców. Chodzi tu o człowieka i kulturę, której jest on uczestnikiem zarówno w wymiarze jednostkowym, jak i - przede wszystkim - społecznym, przy czym jest to kultura konstytuowana przez komunikację w różnych przestrzeniach medialnych, zmieniająca się i kształtująca pod wpływem tradycyjnych środków komunikacji masowej, a zwłaszcza nowych mediów, w tym Internetu.

Książka "Człowiek i kultura w komunikacji medialnej" - oprawa twarda - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2015 r.