Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | HIDARI |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 400 s. |
Wymiar: | 120x190 mm |
EAN: | 9788361410003 |
ISBN: | 978-83-6141-000-3 |
Data: | 2009-08-13 |
Opis książki:
"...co trzeci kęs czekolady ma posmak niewolnictwa..." "Czarna lista firm" autorstwa Klausa Wernera i Hansa Weissa, przetłumaczona i wydana w wielu krajach, wywołała oburzenie, wściekłość i protesty Czytelników. Teraz książka także w Polsce! Masz szansę dowiedzieć się, jak znane i lubiane marki światowe wspierają współczesne niewolnictwo, tortury, pracę dzieci, reżimy militarne, konflikty zbrojeniowe, wojny, szantażowanie lokalnych rządów ubogich krajów, zakazane eksperymenty medyczne, dewastację środowiska naturalnego...
Dowiedz się, co finansujesz, kupując produkty takich marek jak Bayer, Mercedes-Benz, Mc Donalds, Benetton, Kraft, Shell, Adidas czy Nike.
Na świecie pracuje około 12 milionów dzieci w gospodarce eksportowej.
"Dobra i usługi publiczne zostają poświęcone konkurencji na rynku gospodarczym, ludzkie podstawowe potrzeby stają się towarem".
"Książka nie chybi swojego celu", osądza Spiegel".Atakuje ona koncerny w ich najbardziej wrażliwe miejsce: ich reputację".
Książka "Czarna lista firm" - Klaus Werner, Hans Weiss - oprawa miękka - Wydawnictwo HIDARI. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2009 r.