Cyfrowa miłość. Romanse w grach wideo
Piotr Prósinowski, Piotr Krzywdziński
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Libron |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 346 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788365705914 |
ISBN: | 978-83-6570-591-4 |
Data: | 2019-04-09 |
Opis książki:
Cyfrowa miłość. Romanse w grach wideo pozbawiona jest jakiegokolwiek normatywizmu, co w epoce nieustannych dyskursywnych walk różnych systemów wartości nadaje jej walor dodatkowy. Autorzy potrafią przy tym w swoich narracjach umieścić tytułowy problem w szeroko rozumianych kontekstach socjologicznych i kulturoznawczych. Nie jest więc to tylko książka o miłości na ekranie, ale także o - mających miejsce we współczesnych społeczeństwach - rekonstrukcjach ciała, intymności i seksualności, o pop-kulturze i nowych technologiach. Więcej jeszcze - romanse w grach wideo stają się w niej swoistą krystalizacją różnorodnych przemian społeczno-kulturowych, w szczególności tych, które odnoszą się do kształtowania tożsamości. Recenzowana książka łapie w diagnostyczną kamerę profile tożsamości wyłaniające się z gier wideo, a fotografia, którą czytelnik otrzymuje jest bardzo przekonywająca. Jestem przekonany, że książka Piotra Prósinowskiego i Piotra Krzywdzińskiego Cyfrowa miłość. Romanse w grach wideo spotka się z dużym zainteresowaniem zarówno czytelników, jak i przedstawicieli środowiska akademickiego: socjologów, kulturoznawców, psychologów i pedagogów.
- z recenzji naukowej autorstwa prof. zw. dr. hab. Zbyszko Melosika
Książka "Cyfrowa miłość. Romanse w grach wideo" - Piotr Prósinowski, Piotr Krzywdziński - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 346 stron i została wydana w 2018 r.