Tytuł książki:
Cyberpsychologia Media – użytkownicy – zastosowania
Autor książki:
Agnieszka Ogonowska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Impuls |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | Miękka |
Ilość stron: | 200 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788380959477 |
ISBN: | 978-83-8095-947-7 |
Data: | 2021-05-21 |
Cena wydawcy: 47.74 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Zagadnienia związane z cyberpsychologią są przedmiotem zainteresowań naukowych Autorki od ponad 10 lat.
Teksty zgromadzone w tym tomie to rezultat tych badań, konferencji naukowych i szkoleniowych oraz spotkań z praktykami, głównie nauczycielami, psychologami, pedagogami i terapeutami, którzy zajmują się użytkową stroną cyberkultury, czyli wykorzystaniem jej zasobów i narzędzi w projektowaniu konkretnych metod edukacyjnych, profilaktycznych i terapeutycznych i posługiwaniu się nimi.
Książka "Cyberpsychologia Media – użytkownicy – zastosowania" - Agnieszka Ogonowska - oprawa Miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Impuls. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2021 r.