Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 328 s. |
Wymiar: | 146x208 mm |
EAN: | 9788375610826 |
ISBN: | 978-83-7561-082-6 |
Data: | 2010-06-10 |
Opis książki:
Książka Piotra Zawojskiego to znacząca i ważna pozycja w dorobku polskiego medioznawstwa i kulturoznawstwa. zaliczana będzie do kanonu polskich prac z zakresu badań nad cyberkulturą i kulturą wizualną. Autor od wielu lat podejmuj E tę tematykę w licznych artykułach, jednak książka ta w sposób o wiele szerszy prezentuje czytelnikom kluczowe kwestie cyberkultury na szerokim tle współczesnych sporów metodologicznych dotyczących konstruowania i definiowania podstawowych kategorii współczesnej kultury audiowizualnej. Zasadnicza teza Autora jest klarowna i została zasygnalizowana w tytule: przemian współczesnej kultury wizualnej nie można zrozumieć bez rozpatrzenia splotu skomplikowanych zależności, jakie istnieją między sferami technologii, nauki i sztuki. Pozycja ta z pewnością spotka się z odzewem nie tylko w środowisku akademickim, ale również wśród szerokiego grona czytelników zainteresowanych problematyką współczesnej kultury audiowizualnej, na pewno będzie również pełnić rolę podręcznika akademickiego na studiach kulturoznawczych, medioznawczych i w uczelniach artystycznych.
Książka "Cyberkultura" - Piotr Zawojski - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 328 stron i została wydana w 2010 r.