pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta (+ CD)

Autor książki:

Graham Roberts-Phelps

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2011
Oprawa: twarda
Ilość stron: 248 s.
Wymiar: 245x315 mm
EAN: 9788326414589
ISBN: 978-83-2641-458-9
Data: 2012-03-09
pozycja niedostępna

Opis książki:

Uniwersalny zbiór materiałów szkoleniowych doskonalących umiejętności obsługi klienta, odpowiednich dla przedstawicieli wszystkich branż oraz pracowników o różnym poziomie wykształcenia i doświadczenia zawodowego.

Zbiór zawiera opisy 37 ćwiczeń i gier oraz 10 scenariuszy do odgrywania ról. Ćwiczenia rozwijają głównie umiejętności interpersonalne niezbędne do skutecznego komunikowania się, które wpływają na jakość kontaktów z klientami. Mają na celu zwrócenie uwagi uczestników zajęć na znaczenie przekazu werbalnego, szczególnie podczas kontaktów telefonicznych, i przekazu niewerbalnego - mowy ciała i tonu głosu. Pomagają również kształtować pozytywne nastawienie do klientów i rozwijać empatię, doskonalić umiejętność udzielania informacji klientom i sterowania ich oczekiwaniami. Większość ćwiczeń można modyfikować, tak aby wykorzystać doświadczenie zawodowe konkretnej grupy uczestników.

Opisy ćwiczeń zawierają: - informacje na temat ich celu i kategorii, do której należą, oraz rodzaju uczestników - procedurę przeprowadzenia ćwiczenia - dokładną instrukcję dla prowadzącego - listy potrzebnych materiałów i warianty możliwych modyfikacji - arkusze przeznaczone dla uczestników: scenariusze, ankiety, wykresy, testy.

Książka "Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta (+ CD)" - Graham Roberts-Phelps - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2011 r.