Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 248 s. |
Wymiar: | 245x315 mm |
EAN: | 9788326414589 |
ISBN: | 978-83-2641-458-9 |
Data: | 2012-03-09 |
Opis książki:
Uniwersalny zbiór materiałów szkoleniowych doskonalących umiejętności obsługi klienta, odpowiednich dla przedstawicieli wszystkich branż oraz pracowników o różnym poziomie wykształcenia i doświadczenia zawodowego.Zbiór zawiera opisy 37 ćwiczeń i gier oraz 10 scenariuszy do odgrywania ról. Ćwiczenia rozwijają głównie umiejętności interpersonalne niezbędne do skutecznego komunikowania się, które wpływają na jakość kontaktów z klientami. Mają na celu zwrócenie uwagi uczestników zajęć na znaczenie przekazu werbalnego, szczególnie podczas kontaktów telefonicznych, i przekazu niewerbalnego - mowy ciała i tonu głosu. Pomagają również kształtować pozytywne nastawienie do klientów i rozwijać empatię, doskonalić umiejętność udzielania informacji klientom i sterowania ich oczekiwaniami. Większość ćwiczeń można modyfikować, tak aby wykorzystać doświadczenie zawodowe konkretnej grupy uczestników.
Opisy ćwiczeń zawierają: - informacje na temat ich celu i kategorii, do której należą, oraz rodzaju uczestników - procedurę przeprowadzenia ćwiczenia - dokładną instrukcję dla prowadzącego - listy potrzebnych materiałów i warianty możliwych modyfikacji - arkusze przeznaczone dla uczestników: scenariusze, ankiety, wykresy, testy.
Książka "Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta (+ CD)" - Graham Roberts-Phelps - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2011 r.