Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP |
Rok wyd.: | 1998 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 94 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 978830206839305 |
ISBN: | 83-02-06839-X |
Data: | 2009-05-26 |
Cena wydawcy: 11.38 złpozycja niedostępna
×
Opis podręcznika:
Zeszyt ćwiczeń, stanowiący uzupełnienie książki Andrzeja Wiśniewskiego Marketing, tworzy wraz z nią użyteczny dla nauczyciela i ucznia komplet wzajemnie się uzupełniających materiałów dydaktycznych.
Ćwiczenia mogą być wykorzystywane w czasie lekcji lub zadawane jako praca domowa, stanowią również dla nauczyciela wzór do samodzielnego opracowywania materiałów ćwiczeniowych.
Podręcznik „Ćwiczenia z marketingu” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP.