pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

Autor książki:

Katarzyna Wojciechowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
Ilość stron: 408 s.
Wymiar: 168x237 mm
EAN: 9788383227856
ISBN: 978-83-8322-785-6
Data: 2023-07-17
68.93 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy?
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę książkę!

Książka "Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta" - Katarzyna Wojciechowska - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 408 stron i została wydana w 2023 r. Cena 68.93 zł. Zapraszamy na zakupy!