pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Crowdsourcing internetowy. Pozytywny wymiar partycypacji społecznej

Autor książki:

Małgorzata Kowalska

Dane szczegółowe:
Wydawca: SBP
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 368 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788364203602
ISBN: 978-83-6420-360-2
Data: 2016-01-12
pozycja niedostępna

Opis książki:

Crowdsourcing internetowy - pozytywny wymiar partycypacji społecznej. Konteksty - istota - uwarunkowania to książka dla tych, których interesują społeczności online (kreatywny tłum) i drzemiący w nich kapitał intelektualny i wielka sprawcza siła; dla tych, którzy chcą znaleźć przykłady pozytywnego wykorzystania działania tłumu, wirtualnych społeczności, partnerskiej produkcji, zbiorowej inteligencji, mądrości tłumu, otwartej innowacji, inteligencji współpracy; dla tych, którzy chcą lepiej poznać wymiary współczesnej wikinomii poprzez crowdsourcing właśnie oraz crowdfunding, outsourcing, crowdsourcing, którzy w sieci Web. 2.0 chcą być prosumentami informacji lub pracować z nimi na rzecz rozwoju społeczeństw informacji i wiedzy. Jest to godna polecenia lektura tak dla teoretyków, jak i praktyków różnych instytucji kultury (w tym bibliotek), oraz dla psychologów, socjologów, ludzi biznesu i innych, których interesuje wykorzystanie wielkiego kapitału intelektualnego drzemiącego w tłumie.

Z recenzji dr hab. Katarzyny Materskiej, prof. UKSW

Książka "Crowdsourcing internetowy. Pozytywny wymiar partycypacji społecznej" - Małgorzata Kowalska - oprawa miękka - Wydawnictwo SBP. Książka posiada 368 stron i została wydana w 2015 r.