Crowdsourcing internetowy. Pozytywny wymiar partycypacji społecznej
Małgorzata Kowalska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | SBP |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 368 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788364203602 |
ISBN: | 978-83-6420-360-2 |
Data: | 2016-01-12 |
Opis książki:
Crowdsourcing internetowy - pozytywny wymiar partycypacji społecznej. Konteksty - istota - uwarunkowania to książka dla tych, których interesują społeczności online (kreatywny tłum) i drzemiący w nich kapitał intelektualny i wielka sprawcza siła; dla tych, którzy chcą znaleźć przykłady pozytywnego wykorzystania działania tłumu, wirtualnych społeczności, partnerskiej produkcji, zbiorowej inteligencji, mądrości tłumu, otwartej innowacji, inteligencji współpracy; dla tych, którzy chcą lepiej poznać wymiary współczesnej wikinomii poprzez crowdsourcing właśnie oraz crowdfunding, outsourcing, crowdsourcing, którzy w sieci Web. 2.0 chcą być prosumentami informacji lub pracować z nimi na rzecz rozwoju społeczeństw informacji i wiedzy. Jest to godna polecenia lektura tak dla teoretyków, jak i praktyków różnych instytucji kultury (w tym bibliotek), oraz dla psychologów, socjologów, ludzi biznesu i innych, których interesuje wykorzystanie wielkiego kapitału intelektualnego drzemiącego w tłumie.
Z recenzji dr hab. Katarzyny Materskiej, prof. UKSW
Książka "Crowdsourcing internetowy. Pozytywny wymiar partycypacji społecznej" - Małgorzata Kowalska - oprawa miękka - Wydawnictwo SBP. Książka posiada 368 stron i została wydana w 2015 r.