Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego tłumu
Bartosz F. Malinowski, Marcin Giełzak
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 280 s. |
Wymiar: | 140x210 mm |
EAN: | 9788328303416 |
ISBN: | 978-83-2830-341-6 |
Data: | 2015-04-08 |
Opis książki:
WE the CROWD
Czym jest crowdfunding? Na to pytanie prościej jest odpowiedzieć przez zaprzeczenie. Crowdfunding nie jest: finansowaniem społecznościowym, piramidą finansową ani bezzwrotną pożyczką uzyskaną od wielu osób. Jest za to demokratyczną i cyfrową metodą finansowania projektów, w ramach której dowolna osoba głosuje swoimi pieniędzmi na jakiś pomysł w zamian za konkretną korzyść. Jest także demokratyczną formą marketingu, łączącą zaufanie i dialog z gospodarką doświadczeń i mechanizmami społecznościowymi. Innymi słowy, crowdfunding to taka forma kapitalizmu, w której o realizacji danego pomysłu decyduje Tłum.
Crowdfunding w Polsce rośnie w siłę w miarę rozwoju inwencji i zaradności cyfrowego Tłumu. Coraz więcej artystów, startupów, a nawet organizacji charytatywnych zwraca się bezpośrednio do swoich społeczności w celu pozyskania funduszy na realizację kapitalnych, potrzebnych projektów. To jednak wciąż za mało! Autorzy tej książki zebrali i usystematyzowali wiedzę, którą dzielą się za pośrednictwem poświęconego crowdfundingowi bloga www.wethecrowd.pl. Dziś oddają w Twoje ręce nie tylko bazę teoretyczną, ale przede wszystkim zestaw narzędzi pozwalających przekonać się, co o Twoich pomysłach sądzi Tłum, który może zadecydować o przyszłości Twoich projektów.
UWAGA - wydanie tej książki zostało częściowo sfinansowane w ramach crowdfundingu!
Książka "Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego tłumu" - Bartosz F. Malinowski, Marcin Giełzak - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2015 r.