Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ZNAK |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 214 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788324016204 |
ISBN: | 978-83-240-1620-4 |
Data: | 2011-10-27 |
Opis książki:
Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie? Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło nas zasypywać filmami 3-D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firmy Motorola i jaki błąd popełnił Ozzy Osbourne. Poszukiwania odpowiedzi rozpoczyna w miejscu zaskakującym - na planie filmu Avatar. Co jest ważniejsze, aby odnieść sukces: dostępność czy jakość produktu? Kevin Maney przygląda się wzlotom i upadkom firm takich jak Apple, Kodak, IBM czy Electronic Arts. Dzięki niemu możemy krok po kroku prześledzić decyzje, które doprowadziły do największych sukcesów i klęsk rekinów biznesu. Coś za coś - błyskotliwe spojrzenie na potrzeby konsumentów początku XXI wieku.
Książka "Coś za coś" - Kevin Maney - oprawa twarda - Wydawnictwo ZNAK. Książka posiada 214 stron i została wydana w 2011 r.