Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Magdalena Jaworowicz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 272 s. |
Wymiar: | 159x230 mm |
EAN: | 9788379309467 |
ISBN: | 978-83-7930-946-7 |
Data: | 2015-10-26 |
Opis książki:
Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach powstawania tekstu reklamowego. Z drugiej natomiast jest poradnikiem, który niezależnie od zajęć może spełniać funkcję kursu doskonalącego umiejętności komunikacyjne. Czytelnik z łatwością samodzielnie odnajdzie w nim logikę, a dzięki ćwiczeniom i testom będzie w stanie weryfikować pozyskaną wiedzę.
Książka była współtworzona przez osoby zajmujące się komunikacją marketingową, pracujące w sposób twórczy ze słowem na co dzień (udzielając wywiadów, komentując, wyrażając opinię lub dzieląc się swoimi sposobami pozyskiwania inspiracji). W publikacji wypowiedzi udzielili m.in. przedstawiciele korporacji, agencji reklamowych, public relations, full service, eventowych i brandingowych, domów produkcyjnych, instytucji badawczych i uczelni, a także freelancerzy, blogerzy i dziennikarze. Dzięki ich komentarzom zawód copywritera został przedstawiony z wielu perspektyw: twórcy, zleceniodawcy, partnera w projekcie. Pozwoliło to również na poruszenie zagadnień związanych z codzienną pracą "tekściarza", takich jak: poszukiwanie inspiracji, budowanie portfolio, komunikacja z klientem, wyznaczanie granic ingerencji w dzieło, autopromocja. W efekcie powstało kompendium praktycznej wiedzy na temat zintegrowanej komunikacji marketingowej, przeznaczone dla wszystkich osób, chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie.
Książka "Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej" - Magdalena Jaworowicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2015 r. Cena 53.01 zł. Zapraszamy na zakupy!