Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Edgard |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788377883006 |
ISBN: | 978-83-7788-300-6 |
Data: | 2013-10-14 |
Opis książki:
No to Frugo Żu występuje w puszczy Zawsze Coca-Cola czy Nike. Just do it to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe Pragniesz tworzyć komunikaty którym nie oprze się żaden odbiorca Sięgnij po tę książkę - Dowiesz się na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu. - Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium prasa radio telewizja internet. - Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem. - Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym. - Zostaniesz kreatorem słowa który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.
Książka "Copywriting. Jak sprzedawać słowem" - Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Edgard. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2013 r.