pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Copywriting. Jak sprzedawać słowem

Dane szczegółowe:
Wydawca: Edgard
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788377883006
ISBN: 978-83-7788-300-6
Data: 2013-10-14
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

No to Frugo Żu występuje w puszczy Zawsze Coca-Cola czy Nike. Just do it to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe Pragniesz tworzyć komunikaty którym nie oprze się żaden odbiorca Sięgnij po tę książkę - Dowiesz się na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu. - Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium prasa radio telewizja internet. - Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem. - Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym. - Zostaniesz kreatorem słowa który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.

Książka "Copywriting. Jak sprzedawać słowem" - Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Edgard. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2013 r.