pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Copywriting internetowy

Autor książki:

Maciej Dutko

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 118 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 978830116477501
ISBN: 978-83-0116-477-5
Data: 2010-10-13
Cena wydawcy: 29.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym? Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią na często powtarzane pytania na temat pisania perswazyjnych ofert. To pytania, z jakimi spotykam się od lat podczas prowadzonych szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych i MBA, ale także te, które pojawiają się na licznych forach dyskusyjnych w Sieci.
Ufam, że ich rozpracowanie pozwoli Ci uzyskać odpowiedzi na najważniejsze kwestie związane z copywritingiem! Maciej Dutko dr Maciej Dutko - szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu i funkcjonalności stron internetowych. Redaktor, copywriter, wykładowca akademicki, autor publikacji poświęconych nowym mediom (zwłaszcza Internetowi).

Książka "Copywriting internetowy" - Maciej Dutko - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 118 stron i została wydana w 2010 r.