pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

com.unikowanie w zmieniającym się społeczeństwie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Nomos
Rok wyd.: 2010
Oprawa: twarda
Ilość stron: 439 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788376880341
ISBN: 978-83-7688-034-1
Data: 2011-01-10
Cena wydawcy: 61.95 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Tematyka komunikowania i mediów społecznych zaczęła w coraz większym stopniu skupiać uwagę socjologów. Nic dziwnego, we współczesnym świecie należy do najbardziej dynamicznych i fascynujących sfer społecznych. Jest to związane zarówno z odwieczną fundamentalną rolą samego komunikowania w funkcjonowaniu społeczeństw i kultur oraz formowaniu osobowości, ale ostatnio głównie z rozwojem technologii tzw. nowych mediów i ich społecznym wykorzystaniem. [...] W recenzowanym tomie tematyka komunikowania społecznego ujęta jest bardzo szeroko, zarówno od strony technologii (środków komunikowania), jak i przekazów i ich tworzenia (tzw. Web 2.0) oraz recepcji. Jak każda praca zbiorowa, tak i ta książka, ma strukturę problemową, to znaczy grupuje teksty różnych autorów w częściach odpowiadających szerszym zagadnieniom tematycznym.

Książka "com.unikowanie w zmieniającym się społeczeństwie" - Marian Niezgoda, Maria Świątkiewicz-Mośny, Aleksandra Wagner (red.) - oprawa twarda - Wydawnictwo Nomos. Książka posiada 439 stron i została wydana w 2010 r.