pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 312 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788375266801
ISBN: 978-83-7526-680-1
Data: 2009-06-09
Cena wydawcy: 73.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Historia, definicje, miejsce coachingu w zarządzaniu organizacją Charakterystyka profesjonalnego coachingu Zawieranie kontraktu i budowanie relacji z klientem Psychologiczne aspekty procesu coachingu Metody pomiaru efektów oraz funkcja i rodzaje superwizji Etyczne uwarunkowania pracy coacha

Książka "Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków" - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2010 r.