Tytuł książki:
Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 312 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788375266801 |
ISBN: | 978-83-7526-680-1 |
Data: | 2009-06-09 |
Cena wydawcy: 73.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Historia, definicje, miejsce coachingu w zarządzaniu organizacją Charakterystyka profesjonalnego coachingu Zawieranie kontraktu i budowanie relacji z klientem Psychologiczne aspekty procesu coachingu Metody pomiaru efektów oraz funkcja i rodzaje superwizji Etyczne uwarunkowania pracy coacha
Książka "Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków" - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2010 r.