Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 440 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788376015866 |
ISBN: | 978-83-7601-586-6 |
Data: | 2009-07-29 |
Opis książki:
Każdy użytkownik internetu styka się z Google.
Bardzo często nawet tego nie dostrzegamy i nie zastanawiamy się, czym Google jest i jak ważną funkcję pełni w naszym codziennym życiu.
Jeff Jarvis w bardzo przystępny sposób stara się nam to wyjaśnić, dowodzi również, że Google to nie tylko amerykańska firma internetowa, to nie tylko produkt tej firmy, czyli najsłynniejsza na świecie wyszukiwarka, lecz także nowy model rzeczywistości. Według Jarvisa nie moglibyśmy już dzisiaj funkcjonować bez Google, który przeniknął do naszego życia i stał się jego nieodłącznym elementem. Odpowiedzi na pytanie postawione w tytule należy szukać niemal wszędzie, w każdej sferze, branży czy instytucji.
Do tego właśnie namawia nas autor. Z kart tej książki dowiecie się: * jak patrzeć na świat oczami Google, * jak wykorzystywać mądrość Google, aby zaistnieć w gąszczu społeczności internetowych, * jak pracować i prowadzić interesy według zasad Google, * jak wykorzystywać władzę, jaką dał nam Google, * wreszcie - jak poznać siebie dzięki Google.
Książka zachęca do odkrywania potęgi Google, wykorzystywania możliwości, jakie nam daje. Dostarcza cennych wskazówek dla każdego, bez względu na branżę, w jakiej działa, i bez względu na to, czy wykorzystuje internet w celach zawodowych, rozrywkowych czy towarzyskich.
Książka "Co na to Google" - Jeff Jarvis - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 440 stron i została wydana w 2009 r.