pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych

Autor książki:

Andrzej Grabarczuk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Katedra Wydawnictwo Naukowe
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 353 s.
Wymiar: 120x195 mm
EAN: 9788363434465
ISBN: 978-83-6343-446-5
Data: 2015-05-29
25.64 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

"Książka Andrzeja Grabarczuka sytuuje się na przecięciu kilku dyscyplin: kulturoznawstwa, medioznawstwa oraz politologii (ujmującej zjawiska marketingu politycznego). Jej tematem są zaś wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, a więc wydarzenie szczególne w świecie globalnej polityki, ogniskujące nie tylko uwagę Amerykanów, ale, można powiedzieć bez wielkiej przesady, całego świata. Wraz z autorem śledzić możemy - analizując dyskursy wyborcze w polskich mediach - jak polityka staje się częścią świata popkultury i jak gwiazdy show biznesu wkraczają w świat polityki. W planie ogólniejszym więc jest to książka o przemianach życia publicznego, które zdaje się brać ostateczny rozbrat z ideałami klasycznie pojmowanej polityki i zastępować mężów stanu celebrytami niemalże zamieszkującymi telewizyjne studia. Jest to więc lektura z pewnością skłaniająca do refleksji, a być może też napisana ku przestrodze".

Prof. Mariusz Czubaj

Książka "Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych" - Andrzej Grabarczuk - oprawa miękka - Wydawnictwo Katedra Naukowe. Książka posiada 353 stron i została wydana w 2015 r. Cena 25.64 zł. Zapraszamy na zakupy!