Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Katedra Wydawnictwo Naukowe |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 353 s. |
Wymiar: | 120x195 mm |
EAN: | 9788363434465 |
ISBN: | 978-83-6343-446-5 |
Data: | 2015-05-29 |
Opis książki:
"Książka Andrzeja Grabarczuka sytuuje się na przecięciu kilku dyscyplin: kulturoznawstwa, medioznawstwa oraz politologii (ujmującej zjawiska marketingu politycznego). Jej tematem są zaś wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, a więc wydarzenie szczególne w świecie globalnej polityki, ogniskujące nie tylko uwagę Amerykanów, ale, można powiedzieć bez wielkiej przesady, całego świata. Wraz z autorem śledzić możemy - analizując dyskursy wyborcze w polskich mediach - jak polityka staje się częścią świata popkultury i jak gwiazdy show biznesu wkraczają w świat polityki. W planie ogólniejszym więc jest to książka o przemianach życia publicznego, które zdaje się brać ostateczny rozbrat z ideałami klasycznie pojmowanej polityki i zastępować mężów stanu celebrytami niemalże zamieszkującymi telewizyjne studia. Jest to więc lektura z pewnością skłaniająca do refleksji, a być może też napisana ku przestrodze".
Prof. Mariusz Czubaj
Książka "Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych" - Andrzej Grabarczuk - oprawa miękka - Wydawnictwo Katedra Naukowe. Książka posiada 353 stron i została wydana w 2015 r. Cena 25.64 zł. Zapraszamy na zakupy!