pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Całożyciowe uczenie się jako wyzwanie dla teorii i praktyki edukacji

Autor książki:

Ewa Solarczyk-Ambrozik

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 480 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788323226901
ISBN: 978-83-2322-690-1
Data: 2014-05-06
Cena wydawcy: 45.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja stanowi wieloaspektowe studium porządkujące zagadnienia ważne dla praktyki edukacyjnej i systematyzujące różnorodne aspekty edukacji całożyciowej - będącej niezwykle istotnym obszarem nie tylko dla badań naukowych, ale przede wszystkim dla rozwoju życia społecznego i uczestniczących w nim jednostek. Opracowanie składa się z czterech wyodrębnionych części, zawierających artykuły trzydziestu dwóch autorów o różnych zainteresowaniach badawczych, które stanowią perspektywę umożliwiającą całościowe rozpatrywanie życia społecznego. Część pierwsza przedstawia idee edukacji całożyciowej w kontekstach i perspektywach różnych koncepcji badawczych. Druga - dotyczy specyficznej ?przestrzeni?, jaką jest uniwersytet, który w wielu swoich wymiarach jest przecież ?terytorium? edukacji całożyciowej. Kolejna część łączy się z poprzednimi, opisując związki i uwarunkowania, z jakimi mierzy się edukacja całożyciowa w konfrontacji z rygoryzmem narzuconym przez rynek pracy. W ostatniej zaprezentowano kilka perspektyw i egzemplifikacji idei i praktyki edukacji całożyciowej, co stanowi dopełnienie treści przedstawionych wcześniej.

Książka "Całożyciowe uczenie się jako wyzwanie dla teorii i praktyki edukacji" - Ewa Solarczyk-Ambrozik (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe UAM. Książka posiada 480 stron i została wydana w 2013 r.