Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Studio Emka |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 232 s. |
Wymiar: | 140x220 mm |
EAN: | 9788360652022 |
ISBN: | 978-83-6065-202-2 |
Data: | 2006-01-04 |
Opis książki:
Jedzenie jest czynnością podstawową. Wszyscy musimy jeść. Bez względu na to, czy odżywiamy się zdrowo, kiepsko czy tak sobie, robi to każdy. A spożywanie z kimś posiłku na zawsze zmienia naszą relację z tą osobą. W rezultacie możemy lubić ją bardziej lub mniej. Z powodu informacji, którymi się z nami dzieli lub jej zachowania w restauracji, możemy nabrać do niej szacunku lub też go stracić. W takich okolicznościach dowiemy się mnóstwa rzeczy na temat tej osoby - dobrych czy złych! Wiedząc, jak traktować klienta oraz jak sprowokować go do ujawnienia swojej osobowości, dojdziesz do wniosku, że zanim ubijesz z nim interes, najpierw wolałbyś zjeść z nim posiłek. Wspólne jedzenie to najszybszy sposób dowiedzenia się, z jakiego typu osobą masz do czynienia - ta czynność odziera z wszelkich pozorów, ujawniając prawdę.
Z lektury tej książki dowiesz się, jak we właściwy sposób przeprowadzać spotkania biznesowe przy lunchu - tak, by przynosiły wymierne korzyści w postaci nowych zamówień, a także przyczyniały się do zadowolenia klienta i ogólnego sukcesu.
Książka "Business lunch. Zdobywanie klientów wczesnym popołudniem" - Robin Jay - oprawa miękka - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2007 r.