pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Bunt na sprzedaż. Przemysł muzyczny - reklama - semiotyka

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: miękka
Ilość stron: 236 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788323312925
ISBN: 83-233-1292-3
Data:2001-02-03
Cena wydawcy: 20.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka opowiada o muzycznych teledyskach i o reklamach telewizyjnych przeznaczonych dla młodzieży. Zawiera analizy budowy, języka, ikonografii i uwarunkowań rynkowych reklam telewizyjnych i muzycznych wideoklipów na tle współczesnej kultury masowej. Analizowane przykłady pokazują, jakich rodzajów perswazji używają przemysł muzyczny i reklamowy, by najskuteczniej trafić do odbiorców pomiędzy 15. a 25. rokiem życia. Wiedza o tym, jak funkcjonuje zjawisko konformizacji języka młodzieżowego buntu, może przydać się pedagogom, socjologom, publicystom, twórcom reklamy i ... politykom.

Książka "Bunt na sprzedaż. Przemysł muzyczny - reklama - semiotyka" - Małgorzata Lisowska-Magdziarz - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.