Tytuł książki:
Bunt na sprzedaż. Przemysł muzyczny - reklama - semiotyka
Autor książki:
Małgorzata Lisowska-Magdziarz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 236 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788323312925 |
ISBN: | 83-233-1292-3 |
Data: | 2001-02-03 |
Cena wydawcy: 20.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka opowiada o muzycznych teledyskach i o reklamach telewizyjnych przeznaczonych dla młodzieży. Zawiera analizy budowy, języka, ikonografii i uwarunkowań rynkowych reklam telewizyjnych i muzycznych wideoklipów na tle współczesnej kultury masowej. Analizowane przykłady pokazują, jakich rodzajów perswazji używają przemysł muzyczny i reklamowy, by najskuteczniej trafić do odbiorców pomiędzy 15. a 25. rokiem życia. Wiedza o tym, jak funkcjonuje zjawisko konformizacji języka młodzieżowego buntu, może przydać się pedagogom, socjologom, publicystom, twórcom reklamy i ... politykom.
Książka "Bunt na sprzedaż. Przemysł muzyczny - reklama - semiotyka" - Małgorzata Lisowska-Magdziarz - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.