Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Katedra Wydawnictwo Naukowe |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 198 s. |
Wymiar: | 120x190 mm |
EAN: | 9788365155702 |
ISBN: | 978-83-6515-570-2 |
Data: | 2017-11-21 |
Opis książki:
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations).
Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich - od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów - coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców - aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy".
dr Andrzej Świątecki
Książka "Budowanie świadomości marki w klubie sportowym" - Mateusz Brzeźniak - oprawa miękka - Wydawnictwo Katedra Naukowe. Książka posiada 198 stron i została wydana w 2017 r. Cena 21.59 zł. Zapraszamy na zakupy!